Czy określanie persona marketing ma sens?

Czy określanie persona marketing ma sens?

Ostatnio coraz więcej mówi się o tym, że firmy powinny poświęcić więcej czasu na określenie persona marketing. Czy faktycznie ma to sens? Czy musimy określać persona marketing? Sprawdzamy!

 

Określanie persona marketing http://mateuszkozlowski.pl/blog/czy-wiesz-kim-sa-twoi-klienci-o-personie-w-marketingu/ – o czym mowa?

 

Warto zacząć od określenia, o czym w ogóle mowa. Co oznacza określanie persona marketing? Co skrywa się pod tego typu działaniami? Persona marketing zwany również buyer persona to statystycznie nasz idealny klient, czyli mówiąc o określaniu persona marketing, mówimy o działaniach mających na celu opisaniu naszego przyszłego klienta. Nadając mu cechy charakteru, imię, czy wiek lepiej możemy go poznać i dostosować do niego odpowiednią komunikację marketingową. 

 

Określanie persona marketing – czy to ma sens?

 

Czy faktycznie potrzebujemy takich działań jak określanie idealnego klienta? A może to tylko strata czasu? Jeśli chcemy odnieść sukces na rynku, to musimy brać pod uwagę każdy aspekt, w tym również skupić się na określeniu persona marketing. Dlatego, jak najbardziej warto wygospodarować odpowiednią ilość czasu i zająć się określeniem idealnego klienta.